۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

ارسال پیامک با تلفن‌همراه از طریق اینترنت

امروزه راه‌های زیادی برای ارسال پیام و درکل پیام رسانی وجود داره. روشهایی چون پیام کوتاه (SMS) و Email، ولی از زمان ورود "فیس‌بووک" با اون APPهای کاربردی برای تلفن‌های همراه نحوه‌ی پیام‌رسانی تلفن‌های همراه بطور کلی تغییرات شگرفی کرده. بحثمون سر شبکه‌های اجتماعی (Social Networks) نیست، می‌خواهیم درمورد نحوه‌ی ارسال پیام‌های کوتاه از تلفن‌همراه با استفاده از اینترنت صحبت کنیم.


  1. نرم‌افزار WhatsAPP
    بنظر شخصی من این برنامه یکی از تکامل یافته‌ترین APPهای موجود در بازار برای ارسال SMS از طریق اینترنت برای تلفن‌های دستی هستش، قابلیت نصب روی iOS، Android، BlackBerry و سیمبیان (نوکیا) یکی از بهترین نقات قوّت این Application محصوب می‌شود.
    بدین صورت که بفرض، شما تلفن‌همراه iPhone دارید و دوست شما یکی از مدل‌های Nokiaرا که دارای سیستم‌عامل Symbian است را صاحب است، هر دوی شما با نصب این برنامه، می‌توانید از طریق اینترنت تلفن‌همراه خود (GPRS)  و یا از طریق WiFi و یا هر نوع ارتباط شبکه‌ای اینترنت اقدام به ارسال پیام‌کوتاه همراه عکس و یا صوت بصورت کاملاً مجانی نمایید.بعد از نصب این برنامه، نرم‌افزار به دفترچه تلفن (مخاطب) شما دسترسی پیدا می‌کند و بصورت خودکار دوستانی که از این APP استفاده می‌کنند را شناسایی و به شما معرفی می‌کند. ..من نیز از این برنامه استفاده می‌کنم، و با اکثر دوستانم از این طریق در ارتباط هستم.
  2. نرم‌افزار Kakao Talk
    همانند APP بالا ولی فعلاً فقط برای iOS و Android موجود می‌باشد. کاربران پلتفرم‌های دیگر فعلاً باید منتظر بمانند!
  3. نرم‌افزار GroupMe
    همانند قبلی‌ها با قابلیت‌های ارسال پیام گروهی و موقعیت‌یابی دوستان روی نقشه بصورت زنده، برای Platformهای iOS، Android، BlackBerry، Windows Phone و بصورت ارسال SMS معمولی از طریق اپراتور تلفن‌همراهتان.
  • راستی روش ارسال پیام با دود (سرخپوستان آپاچی) را نیز فراموش نکنید ;) ما امتحان کردیم، بسی حال داد :Q
    با این روش شما نیاز به هیچ دستگاه الکترونیکی خاصی ندارید، فقط کافیست آتشی برپا کرده و پتو یا چادری روی ان گرفته و اقدام به ارسال پیام خود از راه دور کنید، مطمعناً پیام شما بی‌پاسخ نخواهد ماند :) ..پیشنهاد ویژه.

#پی‌نوشت: اپلیکیشن WhatsAPP برای پلتفرم iOS رایگان نیست! ولی شما می‌توانید دستگاه (iPod Touch, iPhone, iPad) خود را هَک (جایلبرک) کنید سپس اقدام به نصب این APP بصورت رایگان نمایید، برای دریافت این Application می‌توانید گوگل کنید یا از Cydia کمک بگیرید ;)

۲ نظر:

  1. با سلام
    سایت نت ویزارد یک سایت خبری در مورد تکنولوژی های جدید و انتشار اخبار در مورد نرم افزار ها ، سخت افزار ها ، گوشی ، تبلت و .. تحلیل و مقایسه و بررسی می باشد.
    بعد از 5 ماه فعالیت تصمیم گرفتیم نویسنده ها را زیاد کنیم و کیفیت کار رو بالاتر ببریم و به همین دلیل از افراد فعال در اینترنت دعوت می کنیم که اگر وقت و علاقه داشتن به ما بپیوندن.
    خوشحال میشیم شما هم در کنار ما باشید
    http://netwizard.ir

    پاسخحذف