۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه

سرویس گوگل موزیک

ممکنه با سرویس گوگل‌میوزیک یا گوگل‌موزیک آشنا باشید، سرویسی که به‌شما امکان ذخیره سازی 20,000 آهنگ که حدود 100گیگابایت می‌شود را بصورت رایگان در اینترنت میدهد. ما با کامپیوترهای سیار خود (لپ‌تاپ)، تبلت یا تلفت‌همراه خود از طریق اینترنت به فایل‌های خود دسترسی خواهید داشت موسیقی‌هایی که گوش می‌کنید قابلیت Cache شدن را دارا هستند و شما توانایی گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌ی خود حتی بدون اینترنت را نیز خواهید داشت. اقدام به نصب APP مخصوص این سرویس روی دستگاه اندرویدی خود کنید.


سرویس فوق هنوز درحالت آزمایشی (Beta) و ثبت‌نام فقط با داشتن دعوتنامه امکان‌پذیر می‌باشد. درصورت نیاز به دعوتنامه‌ی گوگل‌میوزیک آدرس ایمیل خود را به من برسانید تا بلافاصله درصورت داشتن دعوتنامه برایتان ارسال کنم.
به‌دلیل اینکه این سرویس فعلاً فقط برای کشور آمریکا (USA) آماده‌ی استفاده می‌باشد، هنگام ثبت‌نام حتماً با VPN آمریکایی اقدام کنید، برای استفاده احتیاجی به وی‌پی‌اِن نخواهید داشت :)

معرفی یک Extension مفید برای مرورگر Google Chrome جهت سهولت کار با Google Music.
  • یک افزونه برای کنترل Track درحال پخش برای مرورگر گوگل‌کروم که قابلیت اتصال به شبکه‌ی اجتماعی Last.FM را نیز دارا است. پیشنهاد می‌کنم درصورت استفاده از این سرویس گوگل حتماً از این افزونه بی‌نسیب نمانید.

۲ نظر: