۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

بهترین افزونه‌های مرورگر گوگل کروم

فکر نمی‌کنم دیگه نیازی باشه گوگل‌کروم، مرورگر وب معروف کمپانی گوگل رو بهتون معرفی کنم، تصمیم دارم ده‌تا از بهترین افزونه‌های این مرورگر رو بهتون معرفی کنم، در ادامه با من باشید.. (+)


افزونه (Plug-in): برنامه‌ای در یک پروندهاست که برای افزایش قابلیت‌ها یا داده‌های موجود در یک برنامهٔ پایه‌ای‌تر استفاده می‌شود. در واقع نوعی فهرست دستورات است که به صورت مستقیم در برنامه شامل می‌شود. هنگام نصب آن احتمالاً خواسته می‌شود که یک یا چند مرحله برای تکمیل نصب پیموده شود که گاه نیز به صورت خودکار این مراحل انجام می‌شود. (+)


شما بدون نیاز به هر افزونه‌ای می‌توانید در اینترنت کنکاش کنید، اما این برنامه‌های الحاقی سبک به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر و چابُک‌تر در اینترنت گردش کنید و از گشتُ‌گذار لذت ببیرید.
  1. Shareaholic
    افزونه فوق یکی از بهترین افزونه‌های به‌اشتراک گذاری مطالب وبسایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی است، این افزونه از کوتاه کننده‌ی آدرس‌های اینترنتی گوگل بهره می‌برد.
  2. LastPass
    افزونه‌ای برای مدیریت واژه‌های عبور حساب‌های کاربری شما، این افزونه همچنین برای مرورگرهای Firefox، Safari و اینترنت اکسپلورر نیز ارائه شده است.
  3. Awesome Screenshot
    از صفحه‌ی گوگل‌کروم خود عکس گرفته سپس اقدام به ویرایش آنها کنید، درنهایت آنها را ذخیره و یا در شبکه‌های اجتماعی گوناگون به‌اشتراگ بگذارید.
  4. Auto Replay for YouTube
    برای پخش مجدد یک کلیپ یوتیوب بصورت کامل و یا تکرار یک قسمت از آن از نقطه‌ی A تا B به شما کمک می‌کند تا قسمت انتخاب کرده‌ی خود را تکرار مشاهده کنید.
  5. Bubble Translate
    برای نمایش معنی یک واژه یا یک جمله‌ی خارجی به زبان مورد فهم شما با استفاده از قدرت Google Translate فقط با انتخاب و فشار دکمه‌ی Ctrl به کمک شما می‌آید.
  6. Youtube Live Search
    جستجوی لحظه‌ای در وبسایت اشتراک‌گذاری ویدئوی Youtube که به شما کمک خواهد کرد زودتر نتایج یوتیوبی خود را پیدا کنید، و به تماشای آنها بنشینید.
  7. Fastest Chrome
    اگر کاربر حرفه‌ای اینترنت هستید، این افزونه شما را در پیدا کردن تکمیل‌کردن وخلاصه در کاربردهای روزانه‌تان کمک شایانی می‌کند.
  8. TweetDeck
    اگر بیشتر از شبکه‌ی اجتماعی Twitter استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد استفاده از TweetDeck را می‌دهم که امکان مدیریت ساده‌تر حسابتان را می‌دهد.
  9. Yet Google Bookmarks
    افزونه‌ای برای مدیریت و مشاهده‌ی بووک‌مارک‌های گوگل بووکمارک، همراه با امکان برچسب‌گذاری و جستجو جهت مدیریت دقیقتر شما بر روی Bookmarkهای گوگلی‌تان.
  10. Apture
    واژه‌ی ناآشنای مطلب مورد مطالعه‌ی خود را با ماوس های‌لایت کنید و با کلیک روی Learn more اطلاعاتی درآن باره از Wikipedia، Youtube و توویتر دریافت کنید.
درنهایت به شما استفاده از گوگل‌کروم را پیشنهاد می‌دهم، که هم امن وهم سریعتر از مرورگرهای دیگر در کامپیوتر شما قابل لود شدن است.

پی‌نوشت: مطالب فوق برگرفته (منبع) از وبسایت Top Of Lists می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر