۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

دسکتاپ خود را زنده نگه دارید

شخصاً از جمله افرادی هستم که با کامپیوترم زندگی می‌کنم، بطوری که می‌تونم بعنوان یه شخصیت تو زندگیم یادش کنم! برای جذاب بنظر اومدن محیط کاری کامپیوترتون کارهای زیادی می‌تونید انجام بدید، ازجمله: بهره‌جویی از کَجت‌ها و ابزارکهای مختلف و استفاده از تصاویر پُشت‌زمینه‌ی جذاب و با کیفیت بالا.. اقدامات ذکر شده حتی می‌تونه راندمان کاری شما رو تو کار کردن با رایانه‌ی شخصیتون بالا ببره، پیشنهاد به همه‌گی برای استفاده.
طی این پست تصمیم دارم شما رو با چند منبع عکس پَس‌زمینه برای کامپیوترتون آشنا کنم:

1- وبسایت GodColor
وبسایتی با مدیریت ایرانی به‌زبان شیوای فارسی، با تصاویری زیبا همراه کیفیت خوب.

2 وبسایت DeskCity
وبسایت ذکرشده به‌زبان چینی (شاید هم ژاپنی یا کُره‌ای باشد!) این وبسایت رو به‌دلیل کیفیت بالای تصاویر و بروز رسانی روزانه‌اش معرفی کردم. کارکردن با این سایت زیادی هم سخت نیست، چندبار که وارد این سایت شوید دیگر احساس غریبی نخواهید کرد.

3- وبسایت WallPapers
بتازگی با این سایت آشنا شدم، ولی از این آشنایی بَسی خشحالم :) عکس‌های با کیفیت فوقالعاده برای انواع تفکیک‌پذیریها (Resolution)، پیشنهاد ویژه.
iDeskTop-1

شایان ذکر: وبسایت‌های زیادی دراین حوزه فعالیت می‌کنند، که من فقط سه‌تای ناچیز آن را معرفی کردم، امیدوارم استفاده کنید و از کارکردن با رایانه‌ی خود لذت ببرید..
با تبریک سال‌جدید میلادی، و آرزوی بهترینها برای شما، مطلب خودم رو تمام می‌کنم.

پی‌نوشت: چند تصویر پَس‌زمینه‌ی جالب از نظر خودم را برایتان انتخاب و آپلود کردم :) آنها را می‌توانید از اینجا بارگیری کنید. (تصاویر دارای بهترین کیفیت و برای مانیتورهای 22اینچ هستند.) لینک بارگیری مستقیم می‌باشد، فایل زیپ‌شده هیچ‌گونه رمزی ندارد..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر