۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

با شبکه‌های اجتماعی کتاب همراه شوید

مدت مدیدی‌ست که شبکه‌های اجتماعی مخاطبان زیادی از اینترنت را به خود جلب نموده‌اند.
همانطور که می‌دانید فیس‌بووک، توویتر و فرندفـــید چند نمونه‌ی بزرگ از اینکونه شبکه‌های اجتماعی بحساب می‌آیند، درآن‌بین شبکه‌های اجتماعی کوچکتر اما مفیدتری به‌چشم می‌خورند که مورد کم‌لطفی قرار گرفته‌اند! مثلاً شبکه‌های اجتماعی کتابها! بله، تعجب نکنید..
با من باشید تا با دو شبکه‌ی اجتماعی کتاب آشنا شوید:

اول) وبسایت GoodReads که کتب ایرانی را نیز می‌توانید در آن جستجو کنید..
رابط کاری ساده و بی‌آلایش، که موجب راحتی کار با آن می‌شود.

ب) وبسایت Shelfari که به‌شما اجازه می‌دهد کتابهای خود را قفسه بندی کنید..
رابط کاری نسبتاً ساده و شیک که موجب لذت‌بخشتر بودن کار با آن می‌گردد.

iBook-1

اساس کار اینگونه شبکه‌های اجتماعی، بصورت معرفی کتابهای جذاب که خوانده‌اید و کتابهایی است که دوستدارید در آینده به‌مطالعه‌ی آن بپردازید. همچنین می‌توانید با کُتب جدید آشنا و توضیحاتی را از دیگر خوانندگان آن دریافت کنید و حتی خودتان توضیحی برای آن بنویسید. قابل ذکر اینکه: ایرانی‌های زیادی در این سایتها عضو می‌باشند، فقط کافیست کمی جستجو کنید و آنها را بعنوان دوست به‌لیست خود بیفزایید.

پی‌نوشت: خوشحال می‌شوم من را نیز به‌عنوان دوست بیفزایید، تا کُتب خود را با هم به‌اشتراک بگذاریم.   بی‌صبرانه منتظر دیدار شما هستم :)
حساب کاری من در GoodReads
حساب کاری من در Shelfari

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر