۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

امنیت واژه‌ی عبورتون چطوریه؟!

مدتی هستش که همه رو تب هک شدن فرا گرفته! یکی از عوامل موثر تو امنیت انتخاب یه واژه‌ی عبور مناسب هستش؛ امروز می‌خوام یه وب‌سایت بهتون معرفی می‌کنم که بهتون نشون میده رمز عبورتون ممکنه بعد از چند سال لو بره و پیدا بشه! وارد وب‌سایت How secure is my password شده و ضریب امنیت واژه‌ی عبور خودتون رو محک بزنید.

همچنین با استفاده از وبسایت Password Meter می‌توانید برای حساب‌های کاربری خود Passwordهای قابل اطمینانی بسازید. منتها همیشه آویزه‌ی گوشتان کنید که امن‌ترین سرورها، سرورهای خاموش هستند!

پی‌نوشت: عکس ضریب امنیت واژه‌ی عبور حساب‌کاربری گوگل من رو نشون میده، منتها برای ورود به اکانت گوگلی من جناب هکر باید تلفن همراه من رو هم داشته باشه! تا بتونه وارد حساب من بشه، چون از روش اعتبار سنجی ثانویه هم استفاده می‌کنم :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر